En härlig dag får ett härligt inlägg.

Hahahah,
nu ska bara ha läst inlägget jag tänkte skriva just. Skrattar som bara den för det sku ha blivi så fjållit. SOm tur tog jag bort det.
Snart är det sommarlov vet ni, och I gotta a feeling that denhär sommaren kommer bli närapå bäst, om inte t.o.m. bäst. Vi har i alla fall grymma planer, och jag tror verkilgen den kommer bli bra. Första sommaren som 18-åring. Onnela, uteserveringar med kalla smirren och stranden med alla härliga brunbrända människor. Inte illa va? Sen får vi ju inte glömma alla resor heller. Första resan blir till Albenga, Italy med Josephine på en dans och musik festival, som vi btw. inte måste betala nånting av. Andra resan blir till Ungern med Melissa, Pontus, Rasse, Meija och Cecilia och förstås alla andra ljuvliga från olika länder (kan inte vänta att få se Orsi igen!!). Sen nästa resa som är ett stort KANSKE! och inte alls säkert ännu är resan till Barcelona med Josephine och hoppeligen andra och det kommer bli världens chill resa i en av världens finaste städer!
Så vad finns det att inte vänta på i denna sommar? Alla tråkiga glasskiosktimmar och ösregn? Stör inte mig, får ju bara pengar och jag har allti tyckt om regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0