.

Min rubrik till förra inlägget blev "En härlig dag får ett härligt inlägg"(eller något liknande) för att idag har varit verkligen en härlig dag. Skolan var chille-dill för vi började först sent och att vara på en länk före var verkligen det skönaste jag gjort på länge. Efter skolan hade vi ett möte om Ungern resan och snart efter det var det dags att träffa Josse, men jag måste ju hem och byta kläder och sånt så vi hade nästan ingen tid så vi åkte direkt till Campingen för att ha sista UP-mötet som var verkligen ganska roligt. En massa chill, frill korv och min grymma fantasi (jag körde en lek var jag var berättaren och alla måste göra vad berättaren säger, och jag kom på berättelsen om Cowboyn Lasse och den dumma Åsnan Pålle! Jag tror alla fick ett gott skratt i alla fall!). Vi hann också sitta och tala en hel del med Josse och det var ljuvligt. Fint väder, bra sällskap behövs det något annat?
På tal om Tennis... Tycker ni att jag svevar på rosa moln? Skriver jag som någon som sku sveva på rosa moln? Jag tyker att allting börja låta så eller sen som om jag sku vara jätte naiv. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0