.

Hejsssan.
På tisdagen var jag till Åbo med Anna, Ida och Heidi. De var så sjukt roligt att jag inte när jag skulle sist hå måsta hålla mig för skratt så mycket. Alla shoppade en helt del. För min del blev det två par skor, solglasögon och lite annat som jag inte vet vad jag skall kalla dem för.
Igår på onsdagen var vi först i skolan och sen på kvällen åkte vi till Pargas för att se på fotboll. PIF - FC Boda ch det blev en skön vinst för Boda. 1-4 med andra ord! Vi tod även en hel massa nya bilder med annas super kamera och de blev helt säkert också roliga.
Idag har jag sovmorgon till kvart före 1, o gissa om det är skönt?! (Ida du har ingen aning hur skönt det är! Elller hur Anna(;? ) och jag har fixat lite saker, bränt skivor, städat upp på datorn och i rummet och nu njuter jag av en kopp ganska kallt kaffe men skulle villa och gå lite i det ljuvliga vädret och sen i en dusch kanske ta en ansikts mask etc.. Sounds like a plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0