completely empty.

Eurovisionerna blev tråkiga, eller för tråkiga för mig att se på dom. Tråkiga är dom väll alltid.
Något som är ännu tråkigare är att en min bekants moster som han var nära till kommer att dö snart. Hon har blivit hjärndöd pga. att hennes hjärta stannade för ca. 1-2 veckor sedan.
Jag talade med honom just på Fb men vad ska man säga till såndänt? Vad ska man säga för att få honom att må bättre när hans moster som har nyss blivit närmare till kommer att dö?
När någon av mina nära har dött så har jag mått dåligt, mycket dåligt, och inte ens de mest irriterande människor eller de människor jag hatar mest skall måsta gå igenom något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0