Det är så logiskt, alla fattar utom du.

Jag hade en bra kväll igår. Först jobbade jag till ca. halv 9 och sedan blev jag och äta och dricka några koppar kaffe med tessa. Sen var det snabbt hem, byta kläder och hoppa på bussen och åka till Dalsbruk. Först var jag sådär att fan, ja kommer ångre dethär för jag hade enorm huvudvärk och var trött men det blev bättre när busschauffören lät mig åka för bara 2 euro ti Bruke. Hahah, det kostar 5,40 egentligen men han ändrade på briset till 2,70 och sen betalade jag bara 2 euro! :D De får ju vem som helst att piggna upp.
När jag kom ti Bruke så var både Dan och Janina imot mig till bussen. Ganska så snällt av dem.
Ca halv två var jag hemma när Juho kom och efter mig.
Idag ska jag säkert och si på fotboll, vet inte bara vilken match det blir. Boda eller damerna? Hmm, och det regnar ju ute också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0