.

nu har jag packat färdigt. Det var inte så mycket att packa för jag är ju i praktiken bara en dag i Kangasniemi, de två andra dagarna så sitter jag på bussen. Bussen går i morgon klockan 8:05 och den där i Helsingfors 11:00. Bussen från Helsingfors far 12:00, så jag har en timme tid att dricka kaffe och titta lite runt i den sköna huvudstaden. Framme i Kangasniemi är jag ca. 17:00. Skönt.
Kommer knappast hitta en dator från byn så om de har fått trådlöst nätverk någonstans så kanske det kommer något mobilinlägg, men knappast.
Kommer hem på söndagen. Lid med mig under helgen, och gör ingenting för roligt för det betyder att jag missar allting.
Men nu måst jag och sova för jag lovade pappa att jag följer med och vitjar näten, så måste vakna ca. 6:00. Allt gör man för sin familj sen, men det är väll vad hela helgen är om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0