.

Hejssan på er alla!
Efter en brasömnig natt så är jag mycket pigg. Blev inte så mycket blogg i går men där för att jag åkte till Åbo med mina föräldrar. Vi skulle föra min telefon på reparation (den trillade från nattygs bordet!?) men förstås så kunde inte butiken göra det utan de sa att vi måste göra det men förstås var butiken fast nu redan. Jävlar. Nu har jag mammas ur usla telefon men den duger, kanske man lär sig att inte vara så bunden till telefonen längre.
Jag hittade inne på H&M några ganska sköna sommar linnen, och det bästa var att de kostade 4,95! Snajjs. Sedan skaffade jag också nya moscho byxor.
Nu skall jag dallar iväg till skolan, har finska prov idag, men har nog inte läst sådär mycket, men vi hoppas att tvåspråkigheten fixar det någolunda.
Ha en kalas dag! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0