Grattis kemiläraren.

Vår skolas kemilärare har blivit pappa. Grattis till honom. 
Min kväll har gått ganska segt framåt. Tittat på Desperate Housewives med min bror och pappa (?!), spelat flöjt och sett på lite ishockey. Det är Finland mot Tyskland och vi får hoppas att de spelar lite bättre än vad de gjorde mot Danmark. En kompis hade ganska bra status på facebook: 
"Nån frågar om Finland vinner ishocketmatchen o man säger jo o så spelar dom mot Danmark ;PPppPPpppPP" 
skall nog så småningom börja gå och lägga mig. Min mamma sade just "nå niin", vilket betyder att snart får Danmark ett mål enligt henne. Inte bra om Finland förlorar. Inte på vår kemilärares flickas födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0