Jag tror jag inte kan andas!!!

JEAAAAA!!! Shit, vad jag är GLAD!!!
Min pappa har beställt åt mig Green Day konsert biljetter!!! JEAAHH!! :D
Men mitt glada humör tar slut direkt när jag tänker på allting som måste göras idag. Skolarbeten, prov läsning, flöjt, rumstädning etc. etc... Mamma sa att om jag inte städar rummet kommer jag inte att fylla 18. Jag kan inte undvika att börja tänka på vitsen som Magge berättade i går om Hitler. Vitsen gick sähär: En liten judisk flicka gick på gatan när Hitler kom och frågade  "hur gammal är du?" flickan svarade "Jag är 7 och fyller 8 imoron" Sen sa Hitler "Det tror jag inte..." Om ni förstod kan ni lämna en kommentar och skälla på hur rasistisk jag är, eller inte jag men kanske hur rasistiska kompisar jag har. Men vad ni än söger kommer Magge och skylla på sin klass, man blir ju som man umgås.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hyi va hemsk vits. Inte rasistisk direkt, men hemsk!



Och nu till den riktiga orsaken att jag vill kommentera detta inlägg:

GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN DAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Sådär kände jag mig typ också när pappa beställde dem åt oss :D :D Kommer bli så sjuuuukt braaaaaa!!

Okay, nu lugnar jag ner mig... en aning.

2010-05-13 @ 13:26:04
URL: http://keepmeinsane.blogg.se/
Postat av: Linda

Och nu blev jag också deppad när jag tänker på vad som måste göras idag. :( Tack Hanna, TACK!

2010-05-13 @ 13:26:41
URL: http://keepmeinsane.blogg.se/
Postat av: Anonym

säg int annat! Jag har typ fjärilar i magen när jag ens tänker på vad som kommer hända 8.6... och det är ganska ofta jag tänker på det.. ;DD

Varsågod. >< ;D

2010-05-13 @ 21:28:55
URL: http://kaffedrickarfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0