kaffe med Josse!

Tjatja!
Länge sen sist. Var här till Ungern en svång så uppdateringer har varit kass (e de sådär man använder ordet kass? ingen aning!) och skolan har varit super stressig men nu börjar det lite lugna ner sig.
Idag har jag varit på kaffe med Josse och vi talade om allting mellan himmel och jord. Så ytterst trevligt. Vi drack faktiskt kaffe också. ;) Vi talade om en Barchelona resa t.ex. som kanske blir av i slutet av sommaren. Fast jag har två andra resor inbokade i slutet av sommaren så tror jag att jag skall försöka styra och ställa så att det sku kunna bli av. de sku vara kul om andra typer också sku komma med! Jo Anna och Ida, jag syftar på er! ;)
Nu skall det bli rumstädning. Kul kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0