kaffedrickarfamiljen.

Hmm. Jag har funderat lite här nu under de, vad 5 minuterna sedan jag skrev mitt förra inlägg(?) att jag skulle kanske kunna förklara varför jag använder ett så "konstigt" bloggnamn som kaffedrickarfamiljen. Det kommer från att alla i min familj dricker kaffe, inte bara två koppar om dagen efter maten utan vi dricker en hel massa kaffe. Vår mocka master kokare går het hela tiden, och jag menar hela tiden. Det finns nu också kaffe i kokaren, men ingen kommer dricka det för snart är det dags att gå och lägga sig, och som vi vet så hjälper inte koffein till att få sömn. 
Ni kanske tror att jag är stolt och överdriver med vårt kaffe drickande men när min 5 årige systersson dricker kaffe svart, och har gjort det i snart ett år, så är det kanske inte riktitgt klokt.
Ljuger jag ifall jag säger att Finland är ganska högt uppe på listan av människor som dricker mest kaffe i hela världen? 
Mitt namn kommer också från en liten inside joke med min bror. Den tänker jag inte förklara för det är egentligen ingen rolig vits men vi hade druckit en hel massa koffein då redan.
Och ja, jag ville ju inte heller ha något med mitt namn i. Vill hållas "anonym" den här gången. ;PppPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0