livet ler just nu.

Just nu är mitt liva ganska bra. Jag är omringad av ytterst bra och trevliga människor, familj och vänner. Jag fyller inom 24 h 18 år och till resent har jag fått biljetter till Green Dat konserten i Helsingfor. Om en vecka och en dag kommer jag att flyga till Ungern och sedan är det bara några veckor slut så slutar skolan. Jag har sommarjobbet färdigt fixat, välbetalade gamla vanliga glasskiosken. I juli skall jag åka den 22 till Italien och när jag kommer hem därifrån den 25 hinner jag knappt hem förrän jag skall resa till ungern igen den 26. Där skall jag vara i 9 hela dagar! Sen kommer hösten med studentskrivningar och efter dem kommer jag att åka till Italien igen. Den här gången till Genoa.
Så vad tycker ni? Inte illa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0