Man ska inte säga så mycket.

En till rolig sak, eller en sak som jag har gått och skrattat åt var att på lördagen så träffade vi lite folk från Pargas. När kvällen var slut så stod jag och talade med en av dem och vi talade om FC Boda och Piffen. Han sa att han borde ta ledigt för att komma och titta på eller t.o.m. spela. Vi båda skrattade ti dethär och sen sa han att ja nå han kan ju fast vara i mål. Jag tyckte det var en bra idée för då sku Boda få mycke mål. När jag sa dethär så skrattade han bara.
Idag när Anna hade med sig ett litet häfte om Piffen (PIF med andra ord Pargas Idrotts Förbund) Så såg jag samma gosse vara där och självklart så var han målvakt! Hahah, great. Jag har gjort bort mig, bara lite än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0