Ps. Jag liksom hatar mig själv nu.

Fan! Helvete sån idiot jag är! Påriktit!
De finns en gosse och han är perfekt. Sjunger, spelar gitarr, spelar fotboll och ser ut som en modell.
Ikväll när vi var på dansgolvet så säger mina kompisar att iiih, se vem som kom. Gissa vem det var? Nå det var ju fan han.
Jag, som hade räknat med att köra nästan utan smink och bara chilla på baren blev ju förståss nervös som fan, och jag visste inte hur jag skulle betee mig, så jag stod bara bredvid. Satans snyggt gjort av mig.
Men jag tror kanske ändå att jag är lite out of my league denhär gången.
Men hur fan fick han mig så nervös? Fan jag bara darrade ju hela kvällen och var helt konstig. Inget får mig knappt nervös och ännu mera ingen! Och känslan som kommer efter nervösiteten sombrukar vara så ljuv, den har gett fan i mig. Jag känner mig typ ännu nervös. Satans skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0