välkommen till världens segaste blogg..

Jag har segat som den segaste bit av bröd ni nånsin sänkt era tänder i.
Men jag kan ju berätta lite om vad jag har slösat bort min tid på idag. Jag har varit i skolan och skrivit ett biologi prov, som gick helt upp åt skogen. Varför måste man läsa människans biologi om man sku villa bli marinbiolog?
Annat vad jag har gjort idag är chillat vid Villa Lande med Ida och sen inte mycket annat. Eller vist, vi var till butiken och Ari-market med pappa.
Nu skall jag dricka en kopp kaffe, fast det är pappa som kokar( han är ur ussel på att koka kaffe i min smak) och sedan skall jag så småning om börja släpa mig till Kimito city.
Interesting fact: jag köpte ny schampo i dag. Den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0