Nytt försök, vol. 3

Hela sommarn har gått utan att ja har skrivit hit, lyckat eller hur? de tycker jag också.
Men orsaken varför jag börjar alltid om hit är för att det hjälper mig att skriva i skolan också. Språket liksom blir bättre på någo sätt. Så om ni trodde att mitt mål är att blir en toppbloggare så har ni det lite fel. Det finns större chans att jag vinner på lotto och jag spelar inte ens lotto. :p
Jag har ju skrivit hälften av mina stundent skrivningar också nu på hösten och resuktaten har varit ungerfär så som jag had förvänta mig. De har varit verklugen intensivt nu sista veckorna tack vare det och därför har man varit helt skit stressad, men nu när di är över så känns det grymt. Man har inte ens märkt att löven har gulna ute medan man har suttit inne och läst, måndag till fredag, fredag till söndag. Så man blev lite förvånad när allting inte längre var grönt där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0