tatueringen

Man blir ju lite nervös för de här e dyddys första tatuering som hon lagar på nån annan än sig själv, men ja litar 100% på henne :)
Ingen annan än Anna vet om att det blir tatuering idag. o hon vet bara vart den kommer, men jag kan ju berätta att det blir på foten och ett peace märke, så bloggen vet bäst och före alla andra och jag tror att alla som brukar läsa min blogg är smått vana med att jag int uppdaterar så knappast är det nån som läser det här före ikväll, kanske just nån janina men ja tror att hon har börja laga sig färdig för ikväll :)
Nu har det börjat förresten. Det gör int så farligt sjukt, kniper till lite men det är okej. Jag VILL ha peacemärket!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mahahaha, ja läst det före ikväll :D Kul me tatuering hördu.

2010-10-30 @ 15:22:40
URL: http://keepmeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0